Wil je ook een Lion worden?

Als Lion kun je écht iets betekenen voor de wereld. Ben je maatschappelijk betrokken en zet je je talenten graag in voor je omgeving? Dan is onze Lionsclub misschien iets voor jou! Je krijgt er veel voor terug: energie, voldoening, persoonlijke ontwikkeling en vrienden voor het leven. We vinden het leuk dat je geïnteresseerd bent om lid te worden van onze club!

Maatschappelijke positie is onbelangrijk voor het lidmaatschap. Interesse in de samenleving, de wil om de handen uit de mouwen te steken en de mogelijkheid om tijd te geven aan de belangeloze inzet voor anderen, zijn de belangrijkste eigenschappen van een Lion.

Graag ontvangen we wat gegevens van jou, om je alvast wat te leren kennen. Klik hier om ons aanmeldformulier te downloaden.

Stuur je aanmeldformulier via ons mailadres utrecht.krommerijn@lions.nl op. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.