29/05/2021

In december werd door onze club met succes kleding ingezameld voor deze doelen, als een van de acties die binnen de beperkingen van de coronatijd mogelijk waren. Onlangs werd er met vereende krachten door Lionsclub Utrecht Host, Leoclub Ultrajectum en Lionsclub Domstad opnieuw ingezameld onder vrienden en familie van de clubleden. Zij konden op een zaterdag eind mei op twee locaties in en nabij Utrecht hun donatie inleveren. Naast kleding waren ook schoenen, shawls, tassen, riemen en andere accessoires welkom, voorgesorteerd in zakken per eindbestemming. Kleding die niet geschikt is voor Dress for Success wordt door de organisatie weer geschonken aan de Kledingbank. De opbrengst van de actie, bestaande uit 126 zakken voor de Kledingbank en 86 zakken voor Dress for Success, is inmiddels bij de bestemming afgeleverd. Beide organisaties zijn weer blij met de donaties.