De Boekenbeurs Utrecht wordt jaarlijks op Hemelvaartsdag georganiseerd door Lions Clubs uit Utrecht die zijn verenigd in Stichting Help ’n Handje. De Stichting is opgericht met als doel activiteiten voor hulpbehoevenden te ondersteunen en organiseert hiervoor ieder jaar op Hemelvaartsdag een tweedehands boekenbeurs. Met de opbrengst van deze Boekenbeurs Utrecht ondersteunt de Stichting ieder jaar een ander goed doel in de regio Utrecht.

We verkopen 2de handsboeken: romans, literatuur, kinderboeken, thrillers, tot kook-, reis- en kunstboeken, maar ook buitenlandstalige boeken.
Woordenboeken, encyclopedieën en studieboeken worden niet ingenomen.

Het is ieder jaar weer een uitdaging om een mooi bedrag bij elkaar te krijgen om het goede doel te steunen. Daarom benaderen wij ook bedrijven en instellingen met het verzoek om iets bij te dragen. Onze voorkeur gaat uit naar een geldbedrag, maar een bijdrage in natura is ook van harte welkom (drukwerk, advertenties, weegschalen etc.).

En als u ons steunt, zijn we zijn bereid om een tegenprestatie te leveren in de vorm van:

• Een logo met hyperlink op de website van de Boekenbeurs
  • Een bord met logo tijdens Boekenbeurs ophangen in Het Oude Tolhuys
  • Een kleine stand in Het Oude Tolhuys op Hemelvaartsdag
  • Een logo op het drukwerk (flyers en posters) als uw bijdrage hoger is dan € 350.

Als sponsor ontvangt u een uitnodiging voor de Stichtse borrel (jaarlijkse borrel van Lions clubs uit de regio), dat het startschot van de Boekenbeurs Utrecht zal zijn. Deze borrel is een goede gelegenheid om nieuwe contacten kunt op te doen.