18/03/2020

Op 18 februari organiseerden wij met medewerking van Ike Bekking van de Bilthovense Boekhandel een avond over het pas verschenen boek ‘Wie erft de naaktkat?’. Voor een volle zaal gaf Lucienne van der Geld, auteur en docent Erfrecht aan de Radboud Universiteit Nijmegen, een informatief en met veel humor gebracht mini-hoorcollege ‘Erfrecht’.

De opbrengst van de toegangskaarten, inclusief een bijdrage van 20% van Tuinmarkt Bilthoven, bedroeg € 510,00. Dit bedrag kwam ten goede aan Wooncentrum Schutsmantel. Hiermee kunnen de bewoners regelmatig boeketjes maken voor de gemeenschappelijke woonkamer.

Martine Pol van Lionsclub Utrecht Kromme Rijn kwam op 11 maart het bedrag aan Marlies Dijkkamp van Wooncentrum Schutmantel overhandigen en de eerste bloemen op tafel zetten.