22/05/2019

Bij de Plus Supermarkt in Bilthoven staat een Vreemd en Oud geld zuil waar u uw buitenlandse munten en biljetten in kunt leveren. Vanaf deze week kunnen in de geldzuil ook DE waardepunten worden ingeleverd. Voor mensen die afhankelijk zijn van de Voedselbank is koffie een luxe artikel, dat niet vaak in het pakket zit. Daarom zamelen de Lions clubs in Nederland elk jaar miljoenen DE waardepunten in. Douwe Egberts zet deze punten om in pakken koffie voor de Voedselbanken. Afgelopen jaar werd een recordaantal van ruim 63 miljoen koffiepunten ingezameld, wat resulteerde in 130.000 pakken koffie voor de Voedselbanken.

Steun deze actie en doneer naast uw buitenlandse en oude geld ook uw DE waardepunten in de Vreemd en Oud geld zuil bij de Plus in Bilthoven!